Proč cvičit s námi

Fitness tréninkChcete si zlepšit kondici a hledáte efektivní cvičební program? Preferujete individuální nebo skupinový trénink v příjemném prostředí a chcete si vyzkoušet rozmanité cvičební metody a pomůcky? Máte zájem o zdravý životní styl, výživu, prevenci nemocí a regeneraci? Nebo hledáte profesionální přístup v pomoci s obezitou, bolestmi v zádech, osteoporózou, Bechtěrevovou chorobou, skoliózou nebo jinými zdravotními komplikacemi?

Právě pro Vás je tu individální přístup našeho fitness centra, se zaměřením na funkční trénink!

 

Jaké jsou výhody funkčního tréninku?

  • jde o spojení anaerobních a aerobních cvičení, které zapojuje maximální množství svalových skupin, rozvíjíte kardiorespirační vytrvalost a svalově-kosterní soustavu
  • využíváte vlastní váhu těla a různé cvičební náčiní a balanční pomůcky (BOSU DSL míče, BOSU podložky, T–Bow, TRX systém, vibrační plošinu, medicimbaly, jednoruční činky, vibrační tyče atd.)
  • podporuje svalovou rovnováhu, aktivuje a posiluje hluboký stabilizační systém, pečuje o kloubní aparát a je to ideální a velmi efektivní forma cvičení na snižování hmotnosti
  • je vhodný pro všechny, vrcholové sportovce i speciální populaci (osteoporóza, kardiovaskulární nemoci, obezita, těhotenství, bolesti v zádech, skolióza, Bechtěrevova choroba a jiné) a je to ideální způsob pro prevenci i řešení nadváhy u dětí
  • je to inspirace k lepší kvalitě života

 

Individuální cvičební program

Fitness tréninkCesta k lepší kondici a zdraví probíhá ve spolupráci s osobním trenérem , který trénink maximálně přizpůsobuje individuálním potřebám klienta,zohledňuje jeho přání a zdravotní dispozice. Osobní přístup je při cvičení velmi důležitý – osobní trenér bude dbát na optimálnost rozcvičení, na správné nastavení zátěže a strojů, na vhodné dýchání, na správnou techniku prováděných cviků a samozřejmě výběr vhodných cviků. Tyto tréninky (tzv. funkční tréninky) Vám pomohou ideálně procvičovat a aktivovat hluboký stabilizační systém. Na základě dobře zvládnuté techniky cviků Vám pak trenér bude optimálně a individuálně upravovat systém a intenzitu tréninků. Osobní trenér Vás bude podporovat a motivovat při tréninku, tak abyste dosahovali optimální intenzity v tréninkové lekci a trénink pro Vás připraví zábavnější, bez hrozby stereotypu. Tento systém tréninků Vám poskytne zábavu, maximální pohodlí, bezpečí, soukromí a soustředěnost na tréninky, tak aby Vaše úsilí a vložené investice byly stoprocentně využity k dosažení Vašich cílů.

 

Změna životního stylu, prevence nemocem a léčba

Fitness tréninkNa začátku si každý musí vytyčit svůj cíl a stanovit jeho prioritu ve svém životě. Poté můžeme přistoupit k řešení specifických požadavků, jak, kde, s kým a jak často cvičit, jak se stravovat, jak se regenerovat. Důležité je stanovit si reálné postupové cíle a zvyšovat pomyslné laťky splněných cílů, hledat cíle nové a vytvořit podmínky pro jejich splnění ,nebo alespoň co nejvíce se jim přiblížit. Funkční trénink snižuje pravděpodobnost úrazů protože základem funkčního tréninku jsou sestavy cviků, které napodobují aktivity z Vaší každodenní činnosti, a hodí se i pro zrychlení poúrazové rekonvalescence. Tréninkové metody jsou navrhovány v závislosti na pokročilosti cvičícího. Samozřejmostí je sestavení vyváženého tréninku včetně optimálního rozvržení tréninkových dní, slučování svalových partií, množství cviků, sérií, opakování, zařazení odpočinku,...

Cvičení založené na překonávání odporu vede k celkovému posílení těla,odstraňování bolesti,zvýšení pohyblivosti a zlepšení držení těla,přispívá také k prevenci a léčbě osteoporózy. Stejně tak u léčby a prevence Bechtěrevovy choroby - nedílnou součástí je pravidelný pohyb a redukce hmotnosti za účelem snížení zátěže postiženého kloubu. Pravidelným cvičením se minimalizují obtíže a zpomalí se progrese onemocnění. U klientů se po určité době zlepšuje schopnost lépe se pohybovat, ztuhlost která tolik omezuje pohyb mizí a výrazně ustupuje i bolest, je proto důležité pravidelně cvičit.